1
Close
Top Image

Miksi valita Kipprin asiakaskonsepti?

Asiakastuki vastaa siitä, että yrityksen tietokoneet ja tabletit toimivat ja ovat aina päivitettyjä. Varmasti toimivat IT-palvelut – Tehokas työpaikka.
Play
Klientsupport Standard

Asiakastuki Standard

25€ /kk
Palvelumme “PC:n etäkäyttö” antaa tukikeskukselle mahdollisuuden etsiä ja korjata viat kyseisessä tietokoneessa.
Palvelumme “Virustorjunta” suojaa tietokonetta viruksilta, madoilta ja vakoiluohjelmilta. Palvelu huolehtii siitä, että asiakkaalla on aina käytössään virustorjuntaohjelman uusin versio asennettuna ja päivitettynä.
Palvelumme “WEB-turvallisuus” suojaa tietokonetta verkkosivujen haitallisilta sisällöiltä. Palvelu torjuu luokitellun ohjelmoinnin avulla määrätyt verkkosivut ja estää tietokoneeseen kohdistuvat virushyökkäykset.
Palvelumme “Automaattinen ohjelmistopäivitys” päivittää Microsoft Windows-, Office 365- ja Adobe Reader -ohjelmistot sekä yleisimmin käytetyt selaimet.
Palvelumme “Raportointi” laatii tietokoneen tilanneraportit. Raportti lähetetään asiakkaalle kerran kuukaudessa PDF-tiedostona.
Palvelumme “Asiakastuki” sisältää tuki- ja diagnoosipalvelut, sekä työpaikalla tapahtuvan tilannekartoituksen ja työaseman virheiden korjaamisen.
Palvelumme “Vasteaika” takaa, että tukikeskus vastaa yhteydenottoihin 2 tunnin sisällä
Klientsupport Premium

Asiakastuki Premium

35 €/kk
Palvelumme “PC:n etäkäyttö” antaa tukikeskukselle mahdollisuuden etsiä ja korjata viat kyseisessä tietokoneessa.
Palvelumme “Virustorjunta” suojaa tietokonetta viruksilta, madoilta ja vakoiluohjelmilta. Palvelu huolehtii siitä, että asiakkaalla on aina käytössään virustorjuntaohjelman uusin versio asennettuna ja päivitettynä.
Palvelumme “WEB-turvallisuus” suojaa tietokonetta verkkosivujen haitallisilta sisällöiltä. Palvelu torjuu luokitellun ohjelmoinnin avulla määrätyt verkkosivut ja estää tietokoneeseen kohdistuvat virushyökkäykset.
Palvelumme “Automaattinen ohjelmistopäivitys” päivittää Microsoft Windows-, Office 365- ja Adobe Reader -ohjelmistot sekä yleisimmin käytetyt selaimet.
Palvelumme “Raportointi” laatii tietokoneen tilanneraportit. Raportti lähetetään asiakkaalle kerran kuukaudessa PDF-tiedostona.
Palvelumme “Asiakastuki” sisältää tuki- ja diagnoosipalvelut, sekä työpaikalla tapahtuvan tilannekartoituksen ja työaseman vikojen korjaamisen.
Palvelumme “Vasteaika” takaa, että tukikeskus vastaa yhteydenottoihin 2 tunnin sisällä.
Palvelumme “PC:n tila” näyttää tietokoneen tämänhetkiset järjestelmätiedot. Palvelun kautta tukikeskus voi havaita haitalliset tapahtumat jo ennen ongelmien syntymistä, ja korjaaminen voidaan suorittaa hyvissä ajoin.
Palvelumme ”Varmuuskopio” huolehtii määrätyn tietokoneen tiettyjen tiedostoalueiden tallentamisesta. Tiedot koodataan, kun ne tallennetaan ulkopuolisen pilvipalvelun tallennustilaan. Asiakas voi palauttaa tiedot ulkopuolisesta tallennustilasta tietokoneeseen joko itse tai tukikeskuksen avulla. Tallennustila on rajoittamaton.
Support Image

Kipprin asiakaskonsepti

Kuvittele, että yrityksesi IT-palvelut toimivat ihanteellisesti koko työpäivän ajan ja käyttökokemus on hyvä.
Kuvittele, että sinulla yhteys kaikkiin IT-palveluihin, kun haluat muutoksia tai tarvitset opastusta.
Kuvittele, että sinulla on IT-toimittaja huolehtimassa siitä, että voit keskittyä täysin yrityksesi ja liiketoimintasi hoitamiseen.

Tukipaketit


Tukihenkilömme huolehtivat välttämättömistä valmisteluista ja tietokoneiden ja tablettien tehokkaista asennuksista niin, että palvelut voidaan ottaa käyttöön. Asiakastuen myötä teemme sopimuksen, joka varmistaa, että voit keskittyä liiketoimintaasi

Kipprin palveluilla yrityksesi saa käyttöönsä useita ratkaisuja, jotka tuovat mukanaan ennustettavuutta ja kiinteät kustannukset – ilman investointeja.